КОМПЛЕКСНА
РОБОТА ЗБД 7 КЛАС
Група 1: Безпека. Уникання
загроз для життя власного та інших осіб, прийняття рішень з користю для власної
та громадської безпеки
I.Прочитайте
ситуацію .Та обери правильні відповіді у тесті. 6б
Ситуація. Андрій
навчається в 7 класі. Неподалік від школи стоїть напівзруйнована снарядом
будівля. Діти щодня після уроків планують виконати безліч різних цікавих справ,
пов’язаних із перебуванням на вулиці, природі тощо. Андрій запропонував
дослідити територію, що прилягає до напівзруйнованої будівлі.
1.Визначте
джерело небезпеки у ситуації:
·
а)
Діти граються на шкільному майданчику
·
б)
Напівзруйнована снарядом будівля
·
в)
Вчитель викладає урок
2. Які з перелічених
факторів ризику є шкідливими або небезпечними?
·
а)
Контакт з небезпечними речовинами, уламками та гострими предметами
·
б)
Навчання в класі
·
в)
Небезпека обвалення частин будівлі, можливі залишки боєприпасів
3. Як уникнути джерел і
факторів ризику у ситуації з напівзруйнованою будівлею? (Виберіть усі правильні
варіанти)
·
а)
Передбачити можливі небезпеки та уникати небезпечної території
·
б)
Пояснити друзям, чому це небезпечно
·
в)
Досліджувати територію в групі, але бути обережними
·
г)
Знайти безпечне місце для ігор, наприклад, на шкільному майданчику або у парку
II. Запиши 5 правил поведінки під час
оголошення повітряної тривоги, коли ви знаходитесь у супермаркеті 6 балів
Група 2: Здоров’я. Турбота
про особисте здоров’я. Аргументований вибір здорового способу життя
I. Відкрите питання 6б
- Поясніть,
чому важливо надавати першу допомогу при різних видах травм і як це
впливає на подальше одужання потерпілого. Наведіть приклади.
II.Обговорення ситуації 6б
Ситуація: Марія прийшла до школи з
високою температурою, але вирішила залишитися на уроках, бо не хотіла
пропустити важливу контрольну роботу. Вона сиділа поруч зі своїми
однокласниками, які згодом теж почали відчувати недомагання.
Запитання:
1.
Чи
правильно вчинила Марія, залишаючись у школі? Чому?
2.
Як
би ви вчинили на місці Марії?
3.
Які
заходи потрібно приймати, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому?
Група 3: Добробут. Підприємливість та
етична поведінка для поліпшення добробуту
1. Встанови відповідність між типом кровотечі та її світлиною 1.5б
1.
АРТЕРІАЛЬНА
КРОВОТЕЧА 2 КАПІЛЯРНА КРОВОТЕЧА 3ВЕНОЗНА КРОВОТЕЧА
2.Методом
«мозкового штурму» доповніть мапу думок про причини нещасного випадку та
травмування дітей. Чому діти травмуються частіше? 2.5 б
3.
Прочитайте ситуації. Укажіть, до якого типу надзвичайної ситуації вони належать, і визначте джерело небезпеки.
Відповідь аргументуйте. 8б
Ситуація
1.
Жителі села Стримба Надвірнянської ТГ скаржаться на зсув ґрунту площею майже
півтора гектара. За повідомленням Державної служби з надзвичайних ситуацій,
пласт землі зсунувся ще у квітні, проте, якщо будуть сильні опади, можливе й
більше зміщення. Поруч із небезпечною ділянкою розташовані вісім житлових
будинків і будівлі газорозподільної підстанції.
Ситуація
2.
У ніч на 24 серпня 2018 року на півночі окупованого Криму, у районі Армянська,
стався викид невідомої речовини на хімічному заводі «Кримський Титан». Місцеві
жителі в соціальних мережах почали повідомляти про специфічний запах і
серпанок, а згодом про те, що металеві предмети за ніч укрилися липкою іржею, а
техніка виходить із ладу. Водночас у людей почалися алергічні реакції, значно
збільшилася кількість звернень до місцевих лікарень.
Ситуація
3.
22 лютого 2015 року в Харкові відбувалася акція «Марш єдності», під час якої
пролунав вибух. Спрацювала протипіхотна міна з радіокерованим пристроєм,
унаслідок чого загинуло 4 особи. Серед них один міліціонер* та один
неповнолітній, ще дев’ять отримали поранення.
Ситуація
4.
За повідомленням агентства Укрінформ від 11 червня 2023 року, «у районі селища
Новодарівка Запорізької області росіяни підірвали дамбу, що призвело до
затоплення вздовж берегів річки Мокрі Яли».
Немає коментарів:
Дописати коментар