понеділок, 30 листопада 2015 р.

План проведення тижня основ здоров’я для учнів 5-9 класів Воловецької ЗОШ I-III ст. З 01.12.15 по 04.12.15

                                                                                                                                  
                                                                                          




План проведення тижня основ здоров’я для учнів 5-9 класів
Воловецької ЗОШ I-III ст.
З 01.12.15 по 04.12.15
Дата
Назва заходу
Клас
Відповідальні
01.12.
1.Відкриття тижня охорони здоров’я.
2.Ознайомлення з планом проведення тижня.

3. Презентації учнів на тему: «Убезпеч своє життя»

4.Вікторина «Мозаїка безпечного життя»

5.Конкурс творів-мініатюр «Що значить бути красивою людиною?»

6.Конкурс малюнків  «Здоров’я молоді - успіх держави»

5-9 класи




8 класи



5 клас



6 клас



6 клас
Галамба К.В.
Сивній Н.В.



Галамба К.В.



Сивній Н.В.
02.12.
1.Гра- конкурс «Подорож потягом здоров’я»

2. Конкурс листівок «Як вберегти своє здоров’я?»
«Ми за здоровий спосіб життя»

3.Вікторина «Океан життя»
7клас



7-9 класи



6 клас
                                         Галамба К.В.







Сивній Н.В.
03.12.
1. Моніторинг здоров’я учнів
2.Конкурс  малюнків «Здоров’я моєї родини»
3.Конкурс віршів про здоров’я»
4.Виховна година «Твоя безпека – це твоя уважність»
5-9

5 класи


5 класи
Медсестра школи



Сивній Н.В.



Класні керівники
04.12.
Підбиття підсумків тижня.
Нагородження активних учасників, переможців конкурсів.


5-9 класи




Галамба К.В.
Сивній Н.В.


Немає коментарів:

Дописати коментар